Örebrocupen

Vi börjar med ett försvarstal för dålig uppdatering. Jag har haft en ytterst stressig helg. Tredje året i rad som jag och Anna dömer Örebrocupen i innebandy, 22 matcher dömda, 5 blåmärken rikare och dödstrött. I skrivandets stund ska jag absolut inte klaga, jag har sovmorgon idag, har tagit igen en del sömn, och sitter och myser med min kaffekopp. Det här med "morgonstund är guld i mun" är banne mig ett motto som stämmer. Jag är mitt inne i min VFU i Nora som startade igår. Eftersom jag lovat vara ärlig här på bloggen måste jag erkänna att jag inte är särskilt peppad alls, kanske lite emellanåt. Jag trivs däremot otroligt bra med personalen, så jag tror dessa två veckor kommer gå ganska snabbt. Jag ska smita iväg till bussen om en halvtimme för ett kvällspass i Nora, så jag blir inte långvarig här. Detta, mina vänner, blev ett "det här åt jag till frukost"-inlägg, men kände att jag var tvungen att ge en förvarning till, och en förklaring till, lite dålig uppdatering nu under två veckor. Dags att avsluta, slänger in några bilder från helgen.

Take Care




Anna utforskar "vibrationsmaskinen"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0